in

למה כדאי לי לאמץ כלבים וחתולים במקום לקנות אותם

למה כדאי לי לאמץ כלבים וחתולים במקום לקנות אותם

 

משוררים וסופרים רבים הביעו את הערצתם לחתולים ולכלבים. הם משתמשים בדימויים נוקבים כדי לתאר כמה נפלאות החיות. בנוסף, אנשים רבים אימצו חיות מחמד ממקלטים או שילמו תשלום כדי להשתמש בשירות חיפוש חיות מחמד כדי למצוא חיית מחמד. בעלות על חיית מחמד היא דרך נפלאה לחוות את הליווי של בעל חיים ולהרוויח יתרונות רגשיים ופיזיים מבעל לוויה.

בעבר, אנשים אימצו חיות מחמד כי הרגישו שחסרות להם הכישורים הביתיים הדרושים. עם זאת, הטכנולוגיה המודרנית הקלה על כל אחד להחזיק חיית מחמד. לדוגמה, טלפונים חכמים וטאבלטים מגיעים כעת עם אפליקציות לבעלי חיים שמאפשרות למצוא ולתזמן חיות מחמד בקלות. בנוסף, ילדים רבים משתתפים בשיעורי חיות מחמד כדי שיהיו להם את הכישורים הדרושים כדי לטפל בחיות המחמד שלהם. בדרך זו, אנשים מרגישים טוב יותר עם אימוץ חיות מחמד, לעומת רכישתן.

כיום, אנשים מאמצים חיות מחמד ממקלטים או משלמים תשלום כדי להשתמש בשירות מאתר חיות מחמד כדי למצוא חיית מחמד. הדרך הפופולרית ביותר לאמץ חיית מחמד היא באמצעות מקלטים – במיוחד כאלה הנותנים חסות לאירועי אימוץ חודשיים באזורים שונים בארץ. כל אירוע מציע עשרות בעלי חיים שונים שזקוקים לבתים. רבים מבעלי החיים הללו עלולים להגיע למקלטים לאחר שמישהו לא מצליח לעקר או לסרס את חיות המחמד שלהם. כדי להסיט את החיות הללו מהמתת חיים, אנשים מאמצים אותן מהמקלטים ללא עלות או בעלות מופחתת.

אימוץ בעל חיים נזקק ממקלט או שימוש בשירות מוצא חיות מחמד היא דרך מצוינת עבור מישהו עם סבלנות וזמן בידיו למצוא בן לוויה לעצמו או למשפחתו. אנשים אוהבים את חיות המחמד שלהם בגלל מה שהם עושים את חייהם שווים. הקשר בין בני אדם לחיות בית הוא רגשי ופיזי כאחד. כלבים וחתולים מספקים לבעליהם אהבה, חיבה ואושר – בין אם הם הגיעו ממקלטים ובין אם הם נמצאו ברחוב.

אימוץ בעל חיים ממקלט או שימוש בשירותי petfinder מקל על כל אדם למצוא בן לוויה לעצמו או למשפחתו. מחקרים מראים שחיית מחמד הופכת אנשים למאושרים, בריאים ונוחים יותר. כתוצאה מכך, יותר אנשים מאמצים בעלי חיים ממקלטים או משתמשים בשירות חיפוש חיות מחמד כדי למצוא לעצמם בן לוויה של בעלי חיים.