in

איך לאלף את הכלב שלך לא להשתין על הספה?

כלבים הם בני לוויה נאמנים שיוצרים חברים יוצאי דופן. עם זאת, יש להם הרגל להשתין על הספה כשהם נשארים לבד. למרבה המזל, אתה יכול לאמן את הכלב שלך להפסיק להשתין על הרהיטים שלך על ידי המתנה עד שהוא יוצא החוצה לעשות פיפי. אתה יכול גם להקל על האימון על ידי שימוש בחיזוק חיובי.

האימון מתחיל בהמתנה עד שהכלב שלך צריך לצאת החוצה לפני שלוקחים אותו לשם. זה מבטיח שהכלב שלך יצטרך להחזיק את שלפוחית ​​השתן שלו בזמן שאתה לא. עליך גם לשים לב לסימנים לכך שהכלב שלך צריך להשתין כדי שתוכל להוציא אותו החוצה ברגע הנכון. פעולה זו תעזור לך לאמן את הכלב שלך לא להטיל שתן על הספה.

אתה חייב גם לקחת את הכלב שלך החוצה בכל פעם שהוא מתחיל לרחרח על הספה. הכלב שלך ילמד שהוא חייב לחכות לפני שהוא יכול לצאת החוצה, ולמנוע ממנו להשתין על הרהיטים. עדיף לאמן את הכלב שלך בתקופות תנומות בהן הוא צפוי לחוש משועמם וירצה לחקור את הסביבה שלו. זה יעזור לאילוף שלך להתקיים בזמן האופטימלי.

חיזוק חיובי הוא חיוני כאשר מאלפים כלבים לא להשתין על הספה. כשאתה מוציא את הכלב שלך החוצה, תן לו הרבה שבחים ופינוקים כשהוא עושה את העסק שלו כמו שצריך. זה יחזק את הרעיון שהוא עשה את הדבר הנכון ויעזור לו לקשר את היציאה החוצה עם רגשות חיוביים בעתיד. אתה יכול גם להשתמש בפינוקים כפרס על התנהגות טובה כאשר הכלב שלך נשאר לבד על הספה. פעולה זו תחזק אסוציאציה חיובית עם הישארות לבד, ימנע ממנו להשתין מתוך חרדה.

על ידי המתנה עד שהכלב שלך צריך לצאת החוצה ולקחת אותו לשם ברגע הנכון, אתה יכול לאמן אותו לא לעשות פיפי על הספה. נקיטת צעדים נוספים כמו מתן חיזוק חיובי ואימונים בזמנים הנכונים הופכים את הדברים להרבה יותר קלים – אבל הכל מתחיל בטיולים האלה בחוץ!