in ,

איך מאלפים שי צו?

הופעה
שי צו הם כלבים קטנים ורכים עם מזג ידידותי המסתדרים היטב עם חיות מחמד אחרות. הם אוהבים אינטראקציה עם אנשים ובדרך כלל מסתדרים ללא בעיות. ניתן לאמן שי צו באמצעות הקשב ככלי.

קל לאסוף ולטפל בגורי שי צו בדרך כלל. זה מקל על חלק מהבעלים להזניח את אימון הציות. פעולה זו גורמת לגורים שלהם לגדול מבלי לדעת כיצד לעקוב אחר ההוראות. עם זאת, אימון צייתנות חשוב הן לגור והן לבעליו. זה עוזר לאמן את המוח של הגור להתמקד בבעליו ולהמשיך לבטוח בו. זה גם חיוני לבטיחות הגור מכיוון שהוא לא תמיד יהיה עם בעליו בעת הצורך. אפילו הכלב המתוק ביותר יכול להיות קשה לאילוף כשאתה בגן כלבים או במגרש משחקים. לא רק שההגדרות הללו אינן מושכות לבעלי חיות מחמד, אלא גם לבעלי כלבים עם בעיות ציות. ציות לפיקוד הוא המפתח להבנתם של כלבי מחמד לגבי התנהגויות וכישורים אחרים – והוא נותן לבעליהם שליטה בעת הצורך.

הגדר משימות.
שי צו צריך מוטיבציה לציית לפקודות. גלה מה הם הכי רוצים להרוויח כדי להכשיר אותם. האם הם אחרי פינוקים, תשומת לב או צעצועים? חלק חשוב באימון שי צו הוא להבין באיזה אחוז מהזמן הם נהנים מפעילות מסוימת. ברגע שאתה יודע זאת, תרגל טכניקות חיזוק חיוביות כדי לחזק התנהגות טובה. הימנע מלגרום לכלב שלך לקשר "לציית" עם השלכות שליליות; במקום זאת, החליפו מילים או תגרמו להן לעשות משהו אחר. זה יוצר הרגל רע שהם עלולים להיאבק איתו בעתיד. בזמן אימון השי-צו שלך, סבלנות ועקביות הם המפתח. מתן פקודות לחיות המחמד שלך כמו ללכת, לרדת, לעמוד, לשבת וטטהגאטה קל עם העקביות הנכונה. שילוב פקודות והצבעה יכול לעזור ללמד את חיית המחמד שלך פקודות חדשות. שיטה זו מבטיחה ציות לפקודות עתידיות.

הַתחָלָה
כלבים משתעממים במהירות כאשר עובדים איתך. הגישה המומלצת היא לחלק את העבודה שלך לנתחים קטנים יותר כדי שהגור שלך לא יתוסכל. כדאי גם להימנע מעבודה בקטעים גדולים כדי למנוע בלבול. להיות חיובי ולקחת הפסקות חשובים לא פחות. שי צו לומדים פקודות כשהם מקבלים אותן 8-10 פעמים ברציפות. אם הכלב שלך מסוגל לזה, הוא אמור להיות מוכן להמשיך הלאה. נסה לא ללחוץ על הגור שלך להבין דברים; עדיף לשמור אותו ברמת פיקוד עד שהוא יבין לבד.

נדרש פינוקים, צעצועים וסבלנות כדי להנחות את השי-צו שלך באופן עקבי לציית לפקודות. בשילוב עם אימוני ציות עקביים, קל יותר להשיג ציות חיבה. השי-צו שלך יבין מתי אתה מתגמל אותו או אותה במילים כשהם מצייתים. זה עוזר להם להבין מתי בעליהם אוהבים אותם ובמקביל מניע אותם לבצע פקודות.