in

איך לאלף את הכלב שלי בצורה הכי בטוחה ויעילה?

הותקף על ידי כלב ענק - כעת תובע את בעליו • שרון אונליין



גידול גור הוא משימה מאתגרת. לא רק שאתה מטפל בצרכים הנפשיים והפיזיים של בעל חיים צומח, אלא עליך גם ללמד אותו התנהגות אנושית נכונה. אילוף כלב להיות צייתן ובטוח הוא חיוני בעולם של היום. הרבה יותר מהנה להיות עם כלבים מאומנים היטב, כמו גם להגן עליך ועל רכושך. שיטות האימון כוללות חיזוק חיובי, חיזוק שלילי והתניה. ישנן גישות רבות ושונות שיכולות לעזור לך לאמן את חיית המחמד שלך ביעילות.

שיטות יעילות לאימון הכלב שלך כוללות חיזוק חיובי, חיזוק שלילי והתניה. שלושתם יעילים ללמד את הכלב שלך התנהגויות חדשות תוך הבטחה שאתה מכבד וידידותי כלפיו. אתה תמיד צריך להיות ידידותי ורגוע בעת אילוף הכלב שלך. לעולם אל תעניש אותו או תגמל אותו בעודו במצב רוח עוין או כועס. זה רק יוביל לבעיות באימונים; עם זאת, תהיה לזה גם השפעה דרמטית על האופן שבו הכלב שלך מתנהג כלפי אנשים. זה יכול להיות קשה לאמן בעל חיים שלא לפחד ממך, אז תרצה לנקוט משנה זהירות כשאתה מאלף אותו לא להפגין פחד או תוקפנות כלפיך.

חשוב לבחור בגישה באימון הכלב שלך שעובדת הכי טוב לך ולאורח החיים שלך. בעבר המליצו מאלפים לגשת לאילוף כלבים עם לוח זמנים קפדני ולוחות זמנים יומיים נוקשים לאילוף ציות. למרות שגישה זו עדיין קיימת, יש כעת יותר גמישות בכל הנוגע למתי והיכן אתה מאלף את הכלב שלך. ישנן מספר שיטות לבחירת גישת אילוף המתאימה ביותר עבורך ועבור הכלב שלך. יש אנשים שמשתמשים בחיזוק חיובי כשהם רוצים שהכלבים שלהם יבצעו פעולה או התנהגות רצויים. הם נותנים לכלבים שלהם פינוקים או שבחים בכל פעם שהם מקבלים את מה שהם רוצים. מצד שני, חיזוק שלילי כולל לקיחת משהו רצוי בכל פעם שהכלב שלך עושה משהו לא בסדר. תיקון פיזי כמו סטירה בפה אופייני לשיטה זו; עם זאת, אנשים מסוימים משתמשים בגירויים כואבים כגון רעשים חזקים או מכשירי רטט בעת שימוש בחיזוק שלילי.

עליך להבין ששיטות אימון יעילות רק כמו משך הזמן שאתה מבלה בעבודה איתן. עליך לעבוד באופן עקבי עם הכלב שלך כדי לאמן אותו ביעילות. עקביות היא המפתח כשמדובר בעבודה עם הכלב שלך. אתה תמיד חייב להישאר רגוע, ידידותי וממוקד בעת אימון שלו. זה יעזור לך ללמד אותו ביעילות התנהגויות חדשות ולאכוף את מה שאתה רוצה ממנו. ודא תמיד שהקול שלך קל לשמוע ולהבין לפני שאתה מדבר בזמן שאתה עובד עם הכלב שלך. קל להתעצבן בזמן אילוף גור, אבל זה משפיע על היעילות שבה אתה מסוגל להעביר פקודות לגור שלך. לפני אילוף כל אחת מחיות המחמד החדשות שלך, חקור את הדרכים הטובות ביותר להתנהל כשאתה מדבר עם בעלי חיים, כך שיהיה ברור וקל לשמוע אותך בכל עת הצורך.

שיטות אילוף חיוניות כדי לעזור לך לשלוט ולאלף את הכלב שלך כראוי – במיוחד אם אתה רוצה שהוא יהיה בטוח וצייתן ליד אנשים. שקול תמיד איזו גישה מתאימה לך ביותר בעת הקצאת שיטות אימון עבור עצמך ועבור חיית המחמד שלך. זכור שלא משנה באיזו שיטה תבחר, אם תעבוד באופן עקבי עם הכלב שלך הוא בסופו של דבר יהפוך לבטוח וצייתן בקרב אנשים. אף אחד לא רוצה כלב אגרסיבי שחי מתחת לרכושו; אז שימו לב להנחיות אלו בכל פעם שאילפו את הכלב שלכם בבטחה!

הותקף על ידי כלב ענק - כעת תובע את בעליו • שרון אונליין